"Nu societatea în care trăim ne mântuieşte, ci felul în care trăim în ea... Adam piere în Rai, iar Lot se mântuieşte în Sodoma." - Sf. Ioan Gură de Aur

Sinteza zilei de ieri - de gândit

>> vineri, 17 aprilie 2009


Câteva fragmete din emisiunea de ieri seară de la Sinteza zilei, care mi s-a părut foarte, foarte interesantă, dar e mai bine să fie vazută în totalitate. Aaa şi povestea spusă de Mircea Badea aproape de final, pe cat de puerilă ar părea pe atât de profundă şi adevărată e, dar contează şi să o înţelegem.

Link-ul cu emisiunea în totalitate


" Dumnezeu e un mod de a trăi."

" Dacă alchimia înseamnă a transforma cositorul în aur, alchimia televiziunii a reuşit să transforme scursurile în eroi."

" Oricine poate să apară la ştiri. Singurul care nu apare la ştiri e Dumnezeu."

" Părintele Arsenie Papacioc spunea că mama trebuie să fie primul profesor de religie al copilului.
Odată a întrebat-o pe mama sa: "de ce dau oile din picioare înainte să doarmă?". Iar mama i-a spus: "pentru că-şi fac cruce." Şi el în momentul acela şi-a spus: "păi dacă oaia-şi face cruce înaine să doarmă, eu de ce să nu-mi fac?!"

"Eu cred în Dumnezeu pentru că mi-e bine."

"Un astronaut ateu se întalneşte cu un medic chirurg şi îi spune: "Ce e Dumnezeu? Eu am fost în cosmos, nu am văzut nici un Dumnezeu." Iar chirurgul îi răspunde: " Eu am făcut mii de operaţii pe creier şi nu am văzut niciodată cum arată un gând."

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"Înfrânt nu eşti atunci când sângeri,
nici ochii când în lacrimi ţi-s.
Adevăratele înfrângeri,
sunt renunţările la vis."

Radu Gyr - Îndemn la luptă

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP